Too close for comfort på repeat..

Hej vänner små,

Och god morgon. Hoppas ni alla har haft en bra dag. Av någon konstig anledning tycker jag inte riktigt att dom två föregående meningarna ska höras i samma sammanhang. Men nu blev det ju som det blev och vem orkar ens bry sig?!

Dagen har varit seg. Jag har försökt skriva. Misslyckades. Jag har försökt pilla ihop en header i photoshop. Misslyckades. Jag har försökt läsa. Misslyckade där också. Jag kan inte koncentrera mig på någonting alls idag så nu sitter jag här framför datorn och kör Too close for comfort på repeat..

Ska gå ner och fråga pappa om han kan lägga in Wonderland dvdn på min ipod. Vet inte om det får plats dock. Eller ens om det går...


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback