Tisdagen..

Hej hej och god kväll på er alla. Hoppas ni haft en bra dag.

Själv vet jag inte vad jag ska säga om min. Precis som alla andra dagar har även denna dagen varit otroligt tråkig. Men jag kan ju i alla fall trösta mig med att den inte har vart det minsta seg. Tvärt om faktiskt, dagen har försvunnit i rasande fart. Jag antar att det blir så när man slår upp ögonen för första gången denna dagen och inser att klockan redan är halv tre. 

Jag har inte gjort mycket alls i dag. För det mesta har jag suttit vid datorn och chattat. Sen har jag svarat på en hel del kommentarer.

Jag hann även haffa till mig min Photoshop dator när lillebror lämnade den för att gå ner och äta. Jag var inte så jättenöjd med "collaget" som jag la in i menyn i går. Egentligen var det inget fel på den, tyckte bara att det var alldeles för lite bilder i den. Så jag passade på att lägga in en hel del nya bilder.

Nu tror jag att jag ska ta och ge upp datorn och lägga mig och kolla tv. Tänkte sätta i gång säsong två av Hex. Jag älskar verkligen den serien.

Men först ska jag logga in på cdon och kolla om dom har skickat iväg min dvd..


Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

Haha, eller hur! Jag orkar inte ens bry mig om sånna för dom kan inte komma med några bra argument xD

Date&Time:2009-03-11, 11:07:23
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/
» emelie

Haha okej! aaa, jo men mamma är fin :)))

Date&Time:2009-03-11, 12:11:41
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/
» Sanna

Jo, men jag har svårt för att ta mig tid till att läsa böcker :) men när jag väl börjat med en bok an jag inte släppa den ;D

Date&Time:2009-03-11, 13:56:25
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback