14.03.09

Hellu alla flickor och alla pojkar. Alla söta och alla underbara. Och alla ni andra också. Min dator är jätteseg just nu så jag vet inte hur mycket jag hinner skriva innan den hakar upp sig. Ännu en gång. Men det lär vi ju se. Det är faktiskt väldigt irriterande.

Större delen av den här lördagen har jag spenderat med mina små kusiner, Oscar, Viggo, Alvin och Lova hos mormor/farmor. (beroende på vem man frågar) Tro det eller ej alla fina pojkar och flickor med det var faktiskt riktigt trevligt att umgås med släkten en hel dag. Wilmer var dock inte där vilket var riktigt synd. Men jag ska försöka dra med mig mamma och hälsa på honom, Alvin och Lova i morgon. Däremot är det inte säkert att dom vill umgås med oss en till dag denna helgen. ;) Men det struntar jag inte lite i.

Det var livat och glatt redan när vi kom innanför dörren. Viggo ap-pojken for omkring i tvrummet och klättrade efter soffor, fotöljer och tvbänkar. Lova var en snäll flicka och passade honom. Oscar gömde sig inne i datorrummet och spelade lite gitarr och Alvin gick omkring med, som vanligt, sitt härliga flin. Både Alvin och Oscar var helt sjövilda idag. Alvin hade bestämt sig för att jäklas med sin kusin Natta och vi slogs med min vattenflaska och hans spade. Och när han inte skrämde någon med det sprang han ut i hallen med sin nakna rumpa och skrek rakt ut åt alla som kom i hans väg. Och historien om den nakna rumpan? Han kom leende in i köket och berättade så snällt för oss att det hade kommit en stor pluppbajs i hans byxor. ;) Åh, den ungen är för rar! Oscar sprang mest omkring i en cirkel och dansade, dvs när han inte förgyllde våran tillvaro med sin vackra sång som handlade om bajs. (Har det inspelat om ni inte tror på mig! Ska lägga ut den lite senare) Och dessutom tvingade han oss alla att titta på tomten med honom på datorn. ;)

När Alvin skulle gå hem satt han så fint i trapphuset och tvingade oss att gå upp för att få en kram. Sen frågade han så oskyldigt: En liten puss då? Och när vi väl gav honom just en liten puss torkade han sig om munnen och sa: Äckligt. Blä äckligt! Och man kan ju inte annat än att skratta och tycka att han är bedårande söt!

I dag vart det kinamat till middag! Mums!

Nu ska jag kolla om jag hittar någon film att titta.

Kommentarer
» linnéa

din röst är räknad :)

Date&Time:2009-03-14, 22:50:33
Bloggadress:http://liwelife.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback