May 23

Good evening sunbeams.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra dag. Större delen av dagen har bara varit skit! Tydligen så kan inte ens käraste McFLY rädda mig från mina migränattacker så jag har legat i sängen större delen av dagen. Tror jag gick och la mig vid 5 och vaknade inte förren efter klockan 11 då mamma ringde och frågade om jag ville följa med och köpa godis. Så nu är ju min natt helt förstörd. Oh yes, jag kommer def. inte att kunna sova. Men jag vet inte om jag behöver det. Jag känner mig mer utvilad än jag har gjort på länge.

Jag har precis tryckt igång Radio:ACTIVE dvdn igen och jag ser fram emot att se den än en gång. Sen tror jag faktiskt att jag ska slå igång någon av dom andra dvderna med McFLY. Det är rätt länge sen jag såg dom.


Vi hörs i morgon. Eller kanske i natt, beroende på om jag har något att säga.

(svarar på era kommentarer i morgon)


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback