Night.

Okej. Jag lever. Och jag mår bra. Eller så bra som man kan må i alla fall. I den betydelse att jag lever och varken är döende eller sjuk. Vad jag vet i alla fall. Jag är bara så.. Ointresserad och oinspirerad just nu. I allt som har med datorer och internet och allt sånt att göra. Men jag har däremot fått tillbaka min ork till att läsa. Har läst minst två böcker [Ja! Utan att överdriva det minsta] per dag den senaste veckan.

Nu skulle jag verkligen behöva sova. Det är för det första mitt i natten, mitt huvud känns tungt [Tror att migränen är på väg igen] och dessutom så måste jag stiga upp tidigt i morgon då jag har ett möte med arbetsförmedligen eller vad det nu heter. Jag svarar på, och läser alla era kommentarer i morgon.

Night.


Kommentarer
» mommo

var de jobbigt att komma upp till AF:) kram

Date&Time:2009-05-06, 09:41:28
» Emma Nathalie - Svar till mommo.

Mwahahahaha :p

Date&Time:2009-05-06, 17:29:23
» Helén

Visst är det härligt när man får riktig läslust. Min har varit borta ett tag och jag bara längtar tills jag inte kan slita mig från en bok. Just nu är det bara ljudböcker när jag kör bil som gäller.



Hoppas det gick bra på AF!

Date&Time:2009-05-06, 23:19:53


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback