080824, söndag.

Sweeties, ledsen att jag inte har skrivit på hela dagen. Mycket att göra en sån här söndag precis innan skolan börjar.. Jag har färgat håret. Nu är jag rödhårig igen. Jippi! ;) Som jag har längta.Rött hår år den enda färg jag någonsin har trivts med. Ibland har jag fått psyk och färgat håret svart eller blått men jag går ALLTID tillbaka till rött...

Har varit hos mormor en sväng. Och träffat släkten. Det är det bästa man kan göra för att inte tänka på sin säöndagsångest. För man ska hela tiden leka och busa med kusinerna. Oscar hade klippt håret. Åh så fin han var. Han såg så mycket större ut. Som 2,5 - 3 år i stället för snart 2 år.. Och Viggo..Ja vad ska man säga om honom. Han är släktens nya charmprins.. =)

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback