En lång dag..

Det har varit en lång dag idag. Mest kanske för att jag har varit så jäkla orolig över skolan. Men nu gick ju det bra som tur var. Haha. Titta jag kan rimma. =) Var på väg och sova redan vid halvtio eftersom jag hade sån huvudvärk. Den här jäkla migränen! Men efter en tablett blev det bättre. Och nu lär jag nog stanna uppe och titta film inatt igen. Har för mig att det var något bra på trean efter Sex and the city. =)
I morgon börjar jag först vid halv tio och det är inte ens en dag med lektioner. Jag tror att hon sa att vi slutar vid elva. Vi får väl hoppas det. En mjukstart. =) Alla våra övriga lärare kommer att komma till klassrummet och presentera sig och sånt. Så det blir inget springa runt hela skolan för att hinna till lektionerna. Men sen ska vi tydligen gå runt skolan ändå. Bara för att hitta till rätt salar och så. Det vill jag ju helst inte göra. Men jag kan ju inte missa allt. Jag hoppas att det kommer att bli bra. Det är nog bara dom här första veckorna som blir jobbiga. Så var det ju förra året också.Men sen efter några veckor känner man sig mer bekväkm. Dom flesta av er vet nog vad jag menar.. Ni har väl varit med om det själv! Och ni som inte har det ännu, oroa er inte! Jag vill ju inte skrämma er. Jag har bara haft såna erfarenheter av skolan att det har gjort mig helt..hmm..Livrädd! Haha. Och nu när jag går tillbaka så visar det sig att det inte alls är så hemskt som jag har intalat mig. Det är nog som min psykolog säger, att jag är rädd för mina egna tankar. Jag är rädd för vad som kan hända. Och det som man är rädd för händer nästan aldrig. Om det nu låter logiskt. Det lät det när jag tänkte det...

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback