Släktdag och spya.

Jag kom mig till mormor för att träffa släkten. Och kusinerna. Lova och Alvin var ju redan där när jag kom. Men dom var helt halvdöda =( Så dom somnade nästan direkt. Lite tråkigt, men medans dom låg och sov fick jag titta på Fifi och balens drottning. Eller vad den nu heter. Haha. I alla fall så är det blommänninskor. =) Lovas film! Sen när dom nästan vaknat kom Oscar med mammsen sin och moster Cajje. =) I dag hade han med sig sin motorcykel och Laa-laa. En Teletubbie. =) Sen kom charmisen Viggo med föräldrar. Titta så söt han är. (Fotot här nedanför) Men jag kan lova dig att det inte är något gulligt över att han spydde över hela kusinen sin. (mig då alltså) Jag vart helt chockad och liksom ylade till. (jag har fobi för spott och sånt där äckligt) Ungen såg helt chockad ut. =( Naw stackaren. Jag var tvungen, efter att jag tvättat av mig och mina tights, leka lite med honom tills han såg lite gladare ut. (även om han såg så nöjd ut över att ha spytt över kussen.) Haha.



Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback