En perfekt fredag..

Ledsen att jag har varit så "frånvarande" i flera dagar. Men som sagt var så har jag ju inte haft någon inspiration alls på flera dagar. Och jag ljuger inte när jag säger att jag har varit helt tom på ord. Undra om det kanske är förkylningens fel. (?) Men i vilket fall som helst så är det inte det minsta roligt!

I går var jag en sväng på stan med mamma. Lite kallt var det. Fast å andra sidan så har jag ju själv gått och längtat efter vinter så lite kyla får man ju ta! =) Jag skulle BARA köpa nya sticknålar men kom, som vanligt, hem med massa annat.

Bla. det här nagellacket som jag tycker är så himla läckert! Och sen lipglosset som luktar så gott. Det luktar precs som min favoritglass jag hade när jag var barn... Eller kanske luktar det som glassen
smakade. (?)



Sen åkte vi och handlade på coop och sen åkte vi vidare till mommo. Där vi åt och fikade.. Och sen var det Idoldags! En perfekt fredagskväll tycker jag! =)

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback