Morning

Morning. Nja, jag har inte vaknat precis så ni behöver inte oroa er för mig. Jag har, tro det eller ej, varit vaken ända sedan min alarmklocka ringde klockan 11.

Och den tiden har jag spenderat framför datorn och försökt få ihop färgerna till min layout. Jag tog dock tillbaka dom färger jag hade här lite tidigare. Trots att dom inte alls passar ihop så älskar jag dom. Och jag älskar effekten man får när man blandar alla dom starka färgerna. Så jag tror jag håller fast vid dom även om jag nu sa att jag vill ha en helt ny och fräsch layout.

På tal om ingenting, så börjar jag känna mig lite skeptisk vad gäller min lilla älskade hund. Jag är inte så säker på att han verkligen är frisk. Ni som har följt med mig ett tag vet att han har varit riktigt sjuk med tumörer och allt vad det var. Men eftersom han klarade operationen och dom sa att det förmodligen inte hade spritt sig vidare eftersom hans värden såg normala ut så har jag naturligtvis inte gått och oroat mig. Förren nu. Jag vill inte vara elak eller så, men han ser förjäklig ut. Han har börjat tappa allt sitt hår. Han ser ut som en jäkla kyckling. Men jag vet inte, det kanske är medicinen. Han kanske måste tappa allt sitt hår innan det växer ut igen?! Han har fått såna små söta fjun i hela nacken, men hela hans bakdel är typ... Kal.



Just nu sitter jag bara och slöar framför datorn med musik i högtalarna. Är det någon som kan gissa vad jag lyssnar på? ;D

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback