June 9

Hej hej hej hej hej hej. Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Min har varit sådär. Jag menar det finns inget att klaga på, men det finns inte heller något att hurra för. Eller hur man nu ska förklara. Men jag antar att ni förstår vad jag menar i alla fall.

Känner mig fortfarande lite smått sjuk. Hoppas bara att jag hinner bli frisk till fredag. Har ingen lust att gå på ett dop med rinnande näsa.


I går beställde jag ett helt paket med grejer från cdon. Ni vill nog förmodligen inte veta vad det gick på. Och jag vill helst inte behöva tänka på det heller. Men jag tänker så här: Att jag behöver inte beställa böcker på flera månader så då sparar jag in frakten varenda gång jag skulle ha fått betala den. Vilket blir 30 kronor varenda gång. Vilket man tjänar på i slutändan. Okej. En lam ursäkt. Det medger jag.

Ligger just nu och småkollar gamla repriser. Tror dock jag ska slå av tvn och läsa klart min bok. Håller just nu på att läsa den andra boken i Harry Potter serien. Harry Potter and the chamber of secrets. Lovely bok.


Kommentarer
» Therése

Veckostarten började lite kasst men sen tog det sig :) Nu är jag nöjd med starten. Ska du göra nåt kul idag? Får man lov att fråga hur du har fått muspekaren att se ut som den gör på bloggen? Har haft min sån tidigare men kommer ej ihåg :/

Date&Time:2009-06-10, 07:14:54
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/
» Therése

Tack för hjälpen! Skönt att du börjar bli bättre iaf :) Ha en fortsatt trevlig dag :)

Date&Time:2009-06-10, 15:26:14
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback