June 10.


Falling in love, by McFLY.

God morgon. God dag. Och god kväll på er alla. Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har gått och trott hela dagen att det är torsdag. Blev besviken när jag insåg att det bara var onsdag och måste vänta ännu en hel dag innan mina serier är.

Just nu ligger jag och kollar den första säsongen av NCIS, som  jag fick hem i brevlådan tidigare i morse. Funderar dock på att ta en paus och börja läsa den tredje Harry Potter boken. Harry Potter and the prisoner of Azkaban.

I morgon ska jag gå och klippa mig. Härligt. Jag börjar bli så himla less på mitt hår. Alldeles för långt för att jag ska gilla det och dessutom är det slitet.

På fredag ör det dop. Det är lillprinsen Vilmer som ska döpas. Så klart. Måste hinna gå en sväng på stan innan dess. Köpte kläder till dopet förra veckan. En orange, brun, blommig klänning och spetstights. Gillade inte tightsen när jag provade dom hemma. Så jag ska gå och byta till ett par andra tights. Oragea. Och sen funderar jag även på att köpa en orange kofta som jag blev helt kär i sist. Men jag vet inte. Vi får se.

Nu ska jag antingen fortsätta se serien eller läsa. Har inte bestämt mig ännu.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback