You´re a hurricane full of lies.


Lies, by McFLY.

Innan ni fortsätter läsa föreslår jag att ni trycker på F5. 2 gånger helst.

God kväller på er alla. Jag skäms och säga det men jag har ännu inte svarat på era kommentarer. Förlåt. Men jag lovar att jag ska börja svara på dom direkt jag skrivit klart detta inlägget. Okeys?

Dagen har gått på som vanligt. Jag har läst lite. Läste klart den nyaste Marian Keyes boken tidigare. Ska strax göra en recension på den. Har inte gjort recensioner på länge. Böjade även på en annan Marian Keyes bok. En gammal. Som jag redan läst.

Har även trixat lite med bloggdesignen. Visste inte riktigt hur jag skulle få den att bli som jag ville ha den. Så det tog längre tid att få den färdig än jag först hade trott. Men ja, den är ju klar nu i alla fall.

Tackar förstås Mariam som har gjort den vackra headern! Den vart precis så som jag ville ha den!

Nu ska jag lyssna musik. McFLY ofcs. Like always.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback