Godmorgon Darlings.

Hoppas ni sovit gott. ;)Själv kunde jag inte somna förrän efter 2 i natt. Igen! Jag är hopplös. Jag vet! ;) Det är antagligen ångesten över skolan som snart börjar. Jisses! 20 dagar kvar! Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Vet fasiken inte vad jag ska göra. Jag drömmer till och med mardrömmar om det. Men jag vet att om jag går dit så kommer det att, inte vara bra, men det kommer att funka. Som sagt var så är det ju bara jag som är rädd för mina egna tankar. I alla fall enligt min psykolog. Och man får väl kanske ta och lita på det då.

Jaja. Godmorgon i alla fall, raringar. Jag finns här hela dagen.

Tillägg: Förresten så såg jag igår att det är ännu en som har lagt mig på bloggkoll. Aw tack raring! ;) Och den här gången vet jag att det INTE är jag själv som har råkat. För jag har inte kommit in på bloggkoll sidan förren sent i gårkväll. Och då var det redan en som hade lagt till mig. ;)

Kommentarer
» Emma

Haha jag drömmer också marddrömmar om skolan :O

Date&Time:2008-08-05, 13:46:40
Bloggadress:http://emmsanatpea.blogg.se/
» Emma

God morgon på dej med :P kram

Date&Time:2008-08-05, 13:55:17
Bloggadress:http://emmsanatpea.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback