Onödig fakta!

Som ni kanske inte alls vill veta! =)

1.Din mobiltelefon? En LG shine
2. Din äkta hälft? Huh. Har ingen
3. Ditt hår? Mellanlångt och snart rött igen.
4. Din mamma? Vill inte uttala mig.
5. Din pappa? Se svar nummer 4.
6. Det bästa du vet? Hmm. Slösa pengar.
7. Din dröm inatt? Oj, kommer inte ihåg.
8. Din dröm/ditt mål? Få resa igenom hela Storbrittanien.
9. Rummet du är i? Städat! =)
10. Din hobby? Väskor och smycken.
11. Din skräck? Trånga rum.
12. Vill du vara om 6 år? Psykolog.
13. Var du igår kväll? Hemma.
14. Vad du inte är? Självgod.
15. En sak du önskar dig? se svar nummer 8.
16. Var du växte upp? Hemma.
19. Det sista du gjorde? Städade.
20. Dina kläder? Har jag på mig.
21. Din TV? ingenting just nu.
22. Ditt/dina husdjur? Två hundar.
23. Din dator? En söt liten raring.
24. Ditt humör? Helt okej just nu.
25. Saknar någon? Kusinen Oscar som jag inte sett på länge.
26. Din bil? har ingen.
27. Något du inte har på dig? hmm.
28. Favoritaffär? Alla som jag gillar.
29. Din sommar? Har inte haft någon.
30. Älskar någon? Javisst.
31. Favoritfärg? orange
32. När skrattade du senast? Länge sen.
33. När grät du senast? När jag trodde hunden skulle dö.

Kommentarer
» Erik Keding

Kul att läsa såna listor!

Date&Time:2008-08-15, 17:52:12
Bloggadress:http://theartist.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback