Söndag, 3 augusti, 22.31

Så var den här helgen slut. Veckan också för den delen. ;) Haha. Som jag har sagt tidigare så gillar jag verkligen inte helger så det ska bli så skönt med en ny vecka. ;) Eller har jag sagt det? Eller var det på min gamla blogg? Egentligen spelar det ju ingen roll. Jag säger det nu. ;) Jag gillar inte helger! Dom är så himla tråkiga för oss som inte festar.Haha.

Snart är det dags att gå och sova. Skönt. Jag är så himla trött. Funderade på att gå och sova redan vid åtta. (Säg det inte åt någon bara. ) Haha. Men jag har lyckats hålla mig vaken fram till nu.

Nu slipper jag ha hunden gnällande utanför dörren eftersom dom äntligen tagit ner buren. Då kanske jag kan få sova på morgonen. ;) Och för er som inte har hängt med mig tidigare siitter kanske där hemma och undrar varför jag har hunden i buren. Aah. Han är liksom lite småjävlig. Han kan inte sköta sig på natten. eller på dagen för den delen. ;) Men jag älskar honom ändå. Det är min bebis. ;)
Jaja, men nu ska jag sluta tjata på er stackare som är så snäll och tittar in och kolla klart serien ;)

Pussar. Hörs innan jag går och sover. Om jag får internet att funka! Annars får vi höras i morgon, raringar. (:

Kommentarer
» Natalie B

varför festar du inte?

Date&Time:2008-08-03, 23:21:30
Bloggadress:http://natalieb.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback