Undersökning!

Hej alla söta! Har precis kommit hem från skolan.Känner mig helt slut. För det första är jag trött och sen har jag lite huvudvärk. Men det blir nog bra. Har tagit två migräntabletter så det borde vara borta snart.

Som jag berättade tidigare så har vi ett arbete på gång nu som ska vara inlämnat på torsdag och hoppades på att ni kunde hjälpa mig. Det är en liten undersökning bara. Det tar dig 5 minuter att svara på frågorna. så om du är omkring 25 år så kan du ju vara jätterar och skriva dina svar till: [email protected]

Och det här är vad jag vill veta:
  • Ditt namn.
  • Din ålder.
  • Gärna vilken stad du bor i också.
  • Vad gör du på fritiden?
  • Hur länge har du hållt på med det här?
  • Hur började du med det här?
  • Vad krävs för utrustning?
  • Avgifter?
  • Vad ger det här dig?
  • Ger det dig fysisk aktivitet?
  • Ger det dig någon spänning?
  • Ger det dig intellektuell stimulans? (Lär du dig något nytt varje gång?)
  • Ger det dig social samvaro?
Jag skulle verkligen uppskatta om ni ville hjälpa mig =) Så slipper jag intervjuva släkten. (inte för att dom år tråkig eller så. men det är tråkigt att intervjuva släkten.) Så om du kan tänka dig och vara med i min undersökning och bidra till ett MVG skicka dina svar till mig. Mailadressen finns ju här uppe. =) Och den bästa kan få en länk här! =)

Kommentarer
» janie

Janie heter jag, 16-årig tjej från Vasa i Finland. Är en cheerleader sedan cirka 6 år tillbaka, började för det verkade skill och roligt. Allt som krävs är ett gott humör, träningskläder och inneskor. Det ger såklart aktivitet eftersom man springer och håller på hela tiden (akrobatik, stunter). Det ger en stor spänning, tänk om något misslyckas och ingen fångar en? Man lär sig något nytt nästan varje gång man har träning, vi har 3-5 gånger i veckan. Eftersom vi är mellan 20 och 30 stycken i laget blir det ju inte osocialt precis. Kram på dej

Date&Time:2008-08-29, 16:17:53
Bloggadress:http://yae.blogg.se/
» Anna M

Jag kan ju svara på frågorna om du vill, men jag kommer inte ha mkt att skriva... jag har ju ingen fritids aktivitet direkt=)Så jag vet inte vad jag ska svara...

Date&Time:2008-09-01, 18:01:47


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback