Baloo ditt jäkla kåta äckel..

Hej hej alla söta och underbara. Och alla inte fullt så söta och underbara. Och god morgon eller vad man nu ska säga.

Det är redan måndag. Bara lite över en vecka kvar till julafton och lilla julafton med släkten. Och jag har inte ens köpt alla julklappar klart ännu. Jag skäms nästan över att säga det. Det är nästan 20 stycken som ska ha julklappar. Och jag, jag är bara klar med FYRA stycken! Jag måste dra med mig mamma på stan i veckan och köpa någonting... Självklart är det ju inte jag som betalar dom.. xD Jag ska ju till Danmark. Kanske!

Vi får väl se vad jag hittar på..

Jag vaknade redan vid nio i morse. När min mamma skrek på hunden. »Baloooo ditt jävla kåta äckel!« Jag antar att han försökte våldta min stackars Malte bejb igen. Så har det varit ända sedan vi kom hem med Malte från veterinären.. Så nu är det inte Malte man måste vakta, utan den ärldre, snälla hunden...

Men sen somnade jag om igen. Med Malte under täcket. Och så har vi legat fram till 3..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback