Lilla fröken Kiruna AKA Nathalie..

Hej hej alla söta och underbara. Och alla inte fullt så söta och underbara! Det börjar bli min signaturmelodi. Eller vad man nu ska säga..

Jag vet, jag vet, jag vet! Ni har inte hört ett enda ord från lilla fröken Kiruna AKA Nathalie. Och det får jag väl be om ursäkt för! Men! Jag har nämligen en bra anledning till varflör jag inte har skrivit på hela dagen! Jag har varit upptagen med att passa lilla Taxen Max AKA Malte bejb. Vi har legat nerbäddad under mitt täcke hela dagen och smaskat choklad! Ja, ni hörde rätt! Choklad på en torsdag! Mummms!

Och sen hela kvällen har jag gjort lite annat småkuligt. Som att hjälpa Mariam med kodningen till hennes blogg.

Det är av den snällaste Mariam jag har fått min alldeles underbara header av! Och alla vet att jag ÄLSKAR både London och McFly, så jag antar att ni kan fatta hur mycket jag ÄLSKAR min header! Den är den finaste jag sett. =)
Tack, tack tack!



Och sen, eftersom jag har en ny header så ville jag såklart ändra lite mer i bloggen. Så det blev att jag satt och pillade i mina mallar också.. =) Men det tycker ja är kul..

Jag som har tänk lära mig photoshop. Pappa har till och med installerat det. Dock gjorde han det på mammsens dator. Så ni kan ju gissa hur mycket jag har fått kika på photoshop! Nej faktiskt har jag inte ens fått hjälp att få i gång det ännu. Men nu behöver jag inte tänka på det på, jag vet inte hur länge! För nu har jag ju en sån vacker! Dock skulle jag verkligen behöva göra någonting åt mitt kuvärt och bloggkolls knapp. Men det får jag tänka på en annan dag. Dom syns ju ändå.. eeh.. knappt! Dock är det väl bara att painta lite med beige färg på så är det bra sedan. =) Någon som orkar sig på det uppdraget?

Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig och försöka somna. Försöka! Om inte annat så ska jag försöka orka börja läsa på min bok som jag köpte för några dagar sedan. Som jag ännu inte orkat börja på..

Kommentarer
» Anton Kraft

Oj vilken fin header. hur många gånger har du vart i london? är det fint där? :D

Date&Time:2008-12-06, 23:30:55
Bloggadress:http://antonkraft.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback