08 12 14

Hej hej och god kväll på er alla. Jag är ganska så trött, eller rättare sagt, riktigt trött så vi får se hur mycket jag orkar skriva i dag. Egentligen skulle jag behöva gå och lägga mig redan nu när jag för en gångs skull är trött. För då kanske jag hade kunnat sova. Men som sagt var så gör jag aldrig det jag skulle behöva göra. En liten dålig ovana jag har...

Jag har uppdaterat en del saker här på bloggen under kvällen. Så det är därför den har varit låst under en kortare stund nu i kväll. Om det var någon som undrade.. Eller ens märkt av det..

Inga större saker har jag dock ändrat på. Bara lagt till några nya kategorier och flyttat om dom under nya kategorirubriker. Som ni kanske kan se om ni kikar in under menyn.
Det var lite för rörigt innan. Fast ni kanske inte ens har tänkt på det förren nu när jag säger det..

Men i vilket fall som helst så tycker jag att det är mycket, mycket bättre nu än det var innan... Och det är väl huvudsaken. =)

I dag söndag, den 14de december och 3de advent, har det inte hänt speciellt mycket. Jag har inte ens orkat mig utanför dörren. Jag orkade mig inte ens upp förren vid 2 när det smällde i dörren.
Jag visste ju att det skulle komma "folk" på lite söndags fika. Även om släkten, dessutom bara halva släkten, inte räknas som folk...
För mamma ringde och sällde på mig redan vid 12 att jag var tvungen att kliva upp för att gå ut med hundarna innan dom kom. Men ändå blev jag så förvånad när jag vaknade med ett ryck när dörren slog igen och hundarna började skälla..

Jag såg ut som fan själv i håret och mascaran hade runnit ut runt ögonen och kladdat fast sig mitt på näsan. Så jag fick smyga mig ner och springa in till duschen och hoppas att ingen såg mig.


https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/654460/images/2008/oski_21939522.png
Oscar

 

Viggo

Nej nu ska jag dra mig i säng. Most Haunted har just börjat. Och som sagt var så är jag riktigt trött...

Kommentarer
» mommo

men lilla gumman, du är ju lika vacker utan smink. å mascara på näsan är väl gulligt, på dig:)

Date&Time:2008-12-15, 15:27:19
» Natalie

Mommo: Vilken tur för dig att du inte såg mig då! xD Om du har så höga tankar om mig xD

Date&Time:2008-12-15, 16:27:52
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

klart jag har! allt klär en skönhet, sägs det ju!!!

Date&Time:2008-12-15, 16:56:05


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback