Helgens bloggpaus och projektet..

Hej hej alla söta och underbara. Och.. I dag får alla vara söta och underbara. Och god morgon, god dag, god kväll och god natt gånger jag vet inte hur många dagar. Jag hoppas att ni inte har glömt bort att jag har haft bloggpaus nu i helgen som jag har varje helg dom senaste veckorna. I am just saying. Så att ni inte tror att jag övergett er eller något.

Men bara för att jag har haft bloggpaus, betyder det inte att jag har haft paus. Jag och Mariam har under en tid planerat ett lite projekt. Ett projekt som jag inte ville säga något om åt er innan det var färdigt. Och innan jag visste om det skulle bli något av det. Men som sagt var så har jag ju inte haft paus, och eftersom jag berättar detta nu så försår ni nog kanske att det blev klart trots allt. Det är några detajler kvar att fila på, allt är inte riktigt klart. Och vi vet ännu inte till 100% hur vi ska gå till väga. Men om ni klickar här så kommer ni till vårat lilla projekt som ja hoppas ni kommer att gilla. Vi har ännu inte kommit  igång ordentligt så ni får ursäkta att det är så tomt..

Mer detaljer om det får ni senare.

Sen passar jag på att tacka för alla superfina kommentarer jag har fått under helgen. Tyvärr har jag inte hunnit svara på dom men jag tänkte sätta mig ner och gör det nu.



Kommentarer
» Mia

Tack, det är bara bra (: Hur är det själv?

Lycka till med projektet!

Date&Time:2008-12-21, 17:50:21
Bloggadress:http://notapoet.blogg.se/
» Kinga

jahaaa, hur gör du dem då? lust o lära mig? så kan jag göra egna :)



håller du på o fixa om bloggen igen?

kramis!

Date&Time:2008-12-21, 18:58:37
Bloggadress:http://accesstobeauty.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback