Djävulen! Även kallad TAX!

Min Malte är inte så gullig längre!

Eftersom han just blivit opererad och hade ont och var gnällig. Och dessutom kunde han inte lägga sig ner ordentligt i buren så var vi snäll och lät honom sova ute ur buren i natt.

Och kommer det en liten piss så kommer det. Det är inget man kan göra något åt. Han har ju inte orkat pissa något alls på hela dagen.

Men du får ta honom i din säng! Säger min mamma. Han behöver kärlek och omsorg. Och pappa går ju till jobbet klockan 6.

Nej, jag vet inte. Tänk om han pissar! I min säng!

Nej det tror jag faktiskt inte. Men om han nu skulle göra det så är det ju ingen fara. Täcket går ju att tvätta. Lägg det bara under honom.

Så vi tog bort allt som han kunde tänkas pissa på. Och vi la till och med en gammal matta under täcket och hämtade hans bädd och hans filt.

Och hur har det då gått i natt?

Den där hunden! Han ligger som ett plåster! Och sen gör han sina hastiga rörelser så jag får tratten i ansiktet! Han tränger ut mig ända ut i sängkanten! Fast jag har en DUBBELSÄNG! Han gnäller, och han reser sig upp varannan minut! Så jag har fått skälla på honom hela natten. Och han STINKER!

Om jag ska vara ärlig! Hade jag hellre tagit den där pissen!

Men för övrigt gillar jag honom. Bara jag slipper ha honom i min säng i natt!

Kommentarer
» mommo

det är väl skönt att sova med sin egen lilla babe:) jag skulle aldrig kunna sova utan min rufus, bara han lägger sig en stund under sängen, blir jag orolig å kallar på honom. men så är han oxå min BABY!!!!!

Date&Time:2008-11-18, 16:30:06
» Natalie

Men min bebbe är en TAX! XD

Date&Time:2008-11-18, 16:37:22
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Natalie

Han är som ett plåster!

Date&Time:2008-11-18, 16:37:52
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Carro

Jag älskar att ha lego och donna i sängen. Vi trängs i en 120 säng men det är alldeles underbart! Även om de brer ut sig och tar en massa plats. :)

Date&Time:2008-11-18, 18:56:54


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback