En god sak...

När min moster sa att hon hade velat köpa juklappar där en del går till välgörenhet så tyckte jag att det lät väldigt fint. Och då satte jag i gång att googla XD


Jag har hittat ett enkelt och gratis sätt att stödja [din hjälporganisation] på.

ENGODSAK.SE har inlett ett samarbete med fler än 120 hjälporganisationer och mer än 330 e-butiker. När jag handlar i en av butikerna via AidMaker, som är ett litet program, så skickas det helt automatiskt pengar vidare till [din hjälporganisation]. Det kostar mig inte en krona att stödja på det här sättet! Det är butikerna som vidarebefordrar en del av varans pris till hjälporganisationerna. Alla kan stödja genom att hämta AidMaker på www.engodsak.se.

Kom igång idag och var med och gör skillnad!

Kommentarer
» melinda

hehe baby lovedoll va ju sött ;D

Date&Time:2008-11-11, 17:57:14
Bloggadress:http://melindalin.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback