Fredag..

Så var det äntligen fredag igen. Inte för att det spelar någon större roll om det är fredag eller inte. Inte för mig i alla fall. För mig är alla dagar fredagar. Eller kanske inte, men ni vet vad jag menar. :)

Fredaga är lika med Idoldags. Den första delen har just slutat så jag ligger och kollar Pirates of the caribbean tills utröstningen börjar.

Och jag måste säga att jag tycker så synd om den där lilla flickan som freakade ut medans Johan Palm sjöng. Bara för att han tittade på henne. Jag skäms för hennes skull. Och jag skulle nog tro att hon kommer att göra det senare. När hon inser vad det var hon gjorde. Moahaha. Skrika som en liten barnunge i svensk tv så att hela sverige kan se det... Jeeez. Men det blev ju bra tv för resten av oss...




Även om JAG höll på att SKÄMMAS ögonen ur mig för hennes skull.. Stackars flicka. =/ Och även han skämmdes nog lite.. Det såg ut som att han inte visste om han skulle skratta eller gråta.. Nej Jesper, det är nog bäst att du håller dig borta från idol nästa år!


Robin Bengtsson var bäst idag igen. Dreggel dreggel. Och hoppas verkligen INTE att han vinner. För då måste han göra en färdig skiva, som låtarna och allt redan är utvalda till. Visserligen så får man ju vänta lite längre på skivan men, tvåorna blir alltid kändare och bättre än ettorna...


[tyvärr inte hela låten, men det var den enda som fanns]

Tillägg: Det var inte så överraskande om vem som åkte ut. Synd! För han var bäst!


Kommentarer
» Hanna

Jag satt först och gapade, förstod inget alls. Trodde det kunde vara ett skämt men hon har blivit interjuvad efter och det verkar vara allvar....



Fin blogg du har föressten, och jag hoppas du får en fin helg.

Date&Time:2008-11-29, 11:31:01
Bloggadress:http://hannasodergren.blogg.se/
» jayne

Ja suck.... stackars tjej... va pinsamt.. Usch..

Stackars Johan också, vad skulle HAN göra...

Ja du.. Johan kommer att komma med en skiva och han är ju redan en IDOL... han har ju sina fans..så inga problem. Men IDOL är trist nu att titta på.

Kevin som bara är för bra... Alice som är platt och trist... Robin.. nja.. men han ser så trist ut... fattas ngt... tyvärr.

Men som du skriver; att komma etta är inget bra i denna tävling. Var tog alla ettor vägen???

Kram på dej

Date&Time:2008-11-29, 20:20:27
Bloggadress:http://jayne.blogg.se/
» Erica

Hahaa så rolig brud!

Date&Time:2008-12-01, 23:23:08
Bloggadress:http://leaveit.blogg.se/
» Erica

'Hahaa det kan jag verkligen förstå :D

Date&Time:2008-12-02, 00:03:57
Bloggadress:http://leaveit.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback