Men det hade egentligen inte att göra med att vi inte kan leva utan dom små odjuren!

En sak som jag aldrig har förstått är hur killar tänker! Dom är komplicerade små odjur! [Ursäkta till alla killar som faktiskt läser min blogg] Mer komplicerade än vi tjejer är. Dom är helt enkelt knepiga i huvudet. Men ack så underbara vissa kan vara. Men det hade egentligen inte att göra med att vi inte kan leva utan dom små odjuren! Hur kommer det sig att varenda, VARENDA kille man börjar prata med alltid kommer till frågan: Är du singel? inom FEM minuter?! FEM MINUTER! Jag är väldigt nyfiken på det där. Jag är väldigt medveten om att dom flesta killar tänker nedanför midjan, men det kan väl inte ha någonting med den frågan att göra? Eller? Vad spelar det för roll om man är singel när man sitter på andra sidan skärmen, flera min bort? Äsch! Svara inte på det! Jag borde ha fattat det vid det här laget efter alla förslag jag har fått...

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback