Men det känns som att jag inte har fått börja leva ännu..

Och så var även denna fredagen över. Och det känns lite tragiskt om jag ska vara ärlig. Det känns som att månaderna bara försvinner i väg och man kan inte göra något åt det. Och jag gillar inte det riktigt! För som jag har sagt nån gång tidigare så vet jag liksom vad jag har att vänta mig i morgon. Men jag har ingen aning om vad jag gör nästa år. Och det ger mig ångest. Och det hjälper absolut inte att jag sitter och lyssnar på mina depplåtar just nu. XD Fast å andra sidan vet jag inte om det hade gjort någon skillnad om jag hade lyssnat på dom gladaste låtarna man kan hitta. Cause i feel what i feel! Och det är väl det depplåtar är till för.. Och sen har jag dödsångest.. I am afraid of dying! Och det ska man ju inte göra.. Men jag vill inte dö! Men döden kommer för alla. Men det känns som att jag inte ens har fått börja leva ännu. Som ni kanske hör mår jag inte så bra som jag skulle kunna göra. This is not one of the better days..Kanske i morgon..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback