Tillfällig panik och ångest...?

God morgon på er alla söta och underbara. Hoppas ni sovit gott. Jag har just vaknat. Men om jag ska vara ärlig har jag inte orkat kliva upp ur sängen ännu..Så här ligger jag. Med morgonrocken på, täcket runt mig och datorn i famnen. Inte alls sjukligt! XD Jag däremot är riktigt sjuk. Ont i huvet, bihålorna, halsen, överallt! =( Tyck synd om mig! Annars kan ni ju alltid låtsas att ni tycker synd om mig. XD

I dag är lovet slut. Jag gick ju inte till skolan som ni kanske redan har lyckats gissa. Men inte för att jag är sjuk. Även om jag nu är det. Men i lördagskväll kom jag på att jag inte alls kan gå till skolan ännu och ska vänta tills efter jul. Jag får väl praktisera medans. För jag kom fram till att det inte är någon ide att tvinga sig själv till något man inte är redo för. Fast sen vet jag ju inte om det bara var tillfällig panik och ångest över att det redan var lördag och skolan börjar på måndag..

Under natten har mina bilder i designen försvunnit. Eller ja, en liten bild i menyn och hela bakgrunden. Bakgrunden hade jag glömt att spara på min blogg när jag gjorde designen i min testblogg. XD Och den lilla bilden hade fel adress. XD Så kan det gå. Men nu tror jag att det ska funka precis som det ska!


Kommentarer
» Josiee

Tycker din design var asball:)

Date&Time:2008-11-03, 15:07:42
Bloggadress:http://josieeme.blogg.se/fashion/
» Natalie

Josiee: Tack så jättemycket.. =)

Date&Time:2008-11-03, 15:11:13
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Linda

sv: hehe :)



tack du :D

Date&Time:2008-11-03, 15:34:30
Bloggadress:http://undergroound.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback