Jag lyckas aldrig förstå vad folk tycker och tänker.

Jag lyckas aldrig förstå vad folk tycker och tänker. Och vad dom anser är rasistiskt. Som vanligt går jag ju mina vanliga internetrundor flera gånger per dag. Kolla in om mina favoritbloggare skrivit något nytt. Och när jag kom in till » Egoina « såg jag det här » inläggetFolk som känner mig vet att jag blir riktigt förbannad om någon säger något rasistiskt eller fördömmande. För det är inte vad jag tror på. Jag anser att alla är lika mycket värda. Och jag anser inte att detta » inlägget «hade någonting rasistiskt över sig. Jag tycker mer hon verkar vara en tjej som inte har några som helst fördommar alls mot någon. [Förrutom Danmak!] Jag tycker att det är mindre rasistiskt och fördömmande att faktiskt skämta med folk än att inte göra det för att man är rädd att verka fördömmande. Precis som hon förklarar » här « Och jag vet att det är i alla fall 3 stycken som tycker så här..Och nu är min fråga: Vad tycker ni?

Kommentarer
» Egoina

Håller med! Sverige är nu så rädda för att bli kallade rasister att de låter bli att sjunga nationalsången i skolan. Vad är det för trams?

Angående mitt inlägg så är det väl de som anser att man inte bör skämta om presidenten av anledningen att han är svart som har problem? Tack för ditt inlägg! :)

Date&Time:2008-11-09, 10:28:03
Bloggadress:http://egoina.blogg.se/
» Anna

Jag håller med dig, det är okej att skämta med folks fördomar. Det gör jag också^^

Date&Time:2008-11-09, 18:12:49
Bloggadress:http://lantisflicka.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback