Så här kommer min kväll att se ut..


Jag vet att jag har varit väldigt tråkig dom sista dagarna. Eller kanske är jag alltid tråkig jag vill bara inte inse det själv. Men dom sista dagarna har jag inte kunnat förneka det. Jag är tråkig! Och uttråkad! Jag har inte haft något att göra alls utan bara satt hemma. Och då är det inte lätt att hitta på något att skriva! Ni skulle veta hur många gånger jag har suttit mig ner med datorn i knäet och öppnat ett nytt inlgg.. Det är där det går åt skogen. För när jag sätter fingrarna mot tangenterna så kommer det inte ut några ord på skärmen.Det är helt tomt i mitt huvud..

Men i alla fall är det så här min kväll kommer att se ut. Choklad, en bok och musik..


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback