Also known as..

Hur kommer det sig att när våran släkt träffas måste det kosta så mycket?


Oscar idag.

Idag var jag ju, som sagt var, en liten sväng till mommo. För att träffa Oscar. Och dom andra. Som jag fick på köpet. Men men vad ska man göra.. I dag bestod dom andra av Oscars mamma Anna, moster Carro Aka moster Cajje och morbror Ante. Inte mycket att ha men dom duger. Tihi. Nej nu var jag elak! Igen! Men det är bara att inse fakta: Dom kan inte mäta sig med dom söta små barnen.. Det var roligt. För det är ju så länge sen jag fick träffa Oscar. Sist var vi ju inte hos mommo och då var det fler människor så han höll sig till mammsen sin. Men idag var han mer som sig själv. Och sen var han på bushumör. =) Helt sjövild. Tihi. Det är våran Oscar det. När vi kom dit så satt han och kollade i en katalog med leksaker. Han satt och önskade sig saker. Och han är smart ska jag säga er. Han gick från person till person med sin katalog och visade vad han ville ha... Det blir många leksaker för Oscar i jul. =)

Och sen för att komma in på något helt annnat. Våran släkts knepigheter: Fikat! Varenda gång vi i den här släkten träffas ska det alltid vara något att äta. Antingen mat eller fika. I dag.. I dag vart det tyvärr både och. Först var det varma mackor och sen glass... Ugh! =/



Oscar förra gången han lät mig ta foton.


Kommentarer
» Carro

Mmm, det är ju gott med glass!! :)

Date&Time:2008-10-15, 19:06:05
» Nathalie

Carro: Glass är jättegott! ;) Försöker bara få mig att verka minder grisig än jag är ;) Tihi

Date&Time:2008-10-15, 19:57:19
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Nathalie

Sssch säg inte år någon bara ;)

Date&Time:2008-10-15, 20:14:08
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback