Det hade jag aldrig kunnat gissa!

Hej hej, Hur är det med er idag? Som Daniel så snällt påpekade har jag sovit bort hela dagen och när jag väl vaknade väntade det två mejl från mina lärare. Så hela dagen har gått ut på att fixa ihop min lekbok som är en del av den nya kursen vi har börjat. Och det är inte det lättase ska jag säga er. För jag är inte helt säker på hur jag ska lägga upp den..Jag vet inte riktigt vad det är dom vill ha! Ska det vara ärlig? Så som att jag skriver om allt jag har sysslat med när jag var barn. Eller ska den vara barnvänlig? Och då plockar man bort dom mindre..hmm.. Vackra detaljerna? Jag vet inte! Det är därför jag skrev ett mejl till henne igår. Och vad får man för svar? Jo det som står i papprena.. No shit! Det hade jag aldrig kunnat gissa. Men i alla fall så har jag ju arbetspass i morgon, så då skulle hon hjälpa mig..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback