Det hjälper ju inte direkt..

Hejsan sötbollar. Det börjar bli väldigt sent igen och jag borde verkligen sova men jag är inte ens trött. Men jag tror nog att jag ska kolla repriser av CSI som börjar nu sen ska jag väl försöka somna. Och går inte det får jag väl läsa en bok eller nått. Hoppas ni haft en bra dag i alla fall. Min har ju varit sådär. Den vart ju som den blev eller hur man nu ska säga. Egentligen var den inte värre än söndagar brukar vara men ändå.. Men ni vet väl själva hur det brukar vara på söndagar? (!) Söndagsångest och sånt. =/ Men men vad ska man göra. Det hjälper ju inte direkt att gnälla.

Nej nu började CSI så jag ska lägga mig och kolla på den och sen se om jag kan sova. Gonatt på er sötnosar. =)
Pussar.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback