Och man måste vakna..

Jag kan inte fatta varför jag alltid har så svårt att somna. Fast jag har väl mina ideer och misstankar. Det är både lättare och mer komplicerat än man hade kunna tro.. Förresten, hej darlings. Så här är mina tankar: Jag tror att det kan vara så att jag inte kan sova för att jag inte vill helt enkelt. Jag vill inte somna för då blir det en ny dag. Och man måste vakna. (?) Det kanske inte låter så logiskt (?) men om man tänker efter så skulle det kunna vara så..Jag är verkligen trött. Men jag bara kan  inte somna och det är verkligen inte bra för då sover jag ju bort halva dagen i stället. Och det måste ju vara något som stör min sömn, för jag är verkligen trött! Jag orkar knappt hålla ögonen öppna men sen när jag blundar och håller på att somna så blir jag helt plötsligt pigg igen. Argh! Det är så frustrerande! ♥

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback