Vänner.

Jag fick just den här i min mejl inkorg. Tack :) Eftersom jag inte orkar börja skicka i väg den till någon så gör jag det här igenom bloggen. Först skickar vi den till personen jag fick den i från. Du vet vem du är. =) Och sen till alla andra som jag känner.


Vänner är verkligen viktiga i varje människas liv




Jag skickar detta mejl för att kolla hur många som faktiskt läser sin mejl.
Din respons skulle vara intressant att få reda på. Lägg märke till vad du läser!
Efter att du har läst allt vill du förstå varför detta skickades till just dig.


Människor kommer in i ditt liv av en orsak, för en period eller för resten av livet.
När du förstår orsaken, kommer du också att förstå hur du ska förhålla dig till
denna person.

När någon kommer in i ditt liv av en orsak är det oftast för att fylla ett behov du
har uttryckt. De har kommit för att hjälpa dig, fysiskt, känslomässigt och spirituellt,
för att ge dig vägledning och stöd. Det kan verka som om de är sända från himlen,
och det är de!



De är där för det du behöver dem för. Så plötsligt, utan att du gör något fel eller
på en till synes opassande tidpunkt, kommer denna person att säga eller göra något
som gör att ert förhållande tar slut. Ibland dör de, andra gånger lämnar de dig.

Ibland provocerar de dig och tvingar dig att fatta ett beslut.
Det som är viktigt att förstå är att ditt behov är mättat, ditt öde är fullbordat, deras
arbete är utfört. Den bön du skickade till universum blev bönhörd, och det är nu dags
att gå vidare.


Några människor kommer in i ditt liv för en period för att det är din tur att dela
med dig, att växa eller lära. De ger dig en upplevelse, lugn eller bara får dig att le!
Kanske lär de dig eller visar dig något du aldrig gjort förut. Vanligen ger de dig en
ofantlig mängd av glädje.Tro på det! Det är äkta. Men bara för en period.

Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor, sådant du måste bygga upp för att få
en solid känslomässig grund. Ditt jobb är att acceptera läxan, älska denna människa
och använda det du har lärt i andra relationer och områden av ditt liv.



Det sägs att kärleken är blind men vänskapen är klarsynt.
Tack för att du är en del av mitt liv, antingen det är för en period eller
för resten av livet!


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback