Du klarar ju inte ens av att gå till skolan!

Åt helvete med allt jäkla skit! Jag orkar inte mer! Det vart inge skola idag heller! Men det var inte för att det inte var några lektioner, för det tror jag att det är! Utan jag bara orkar inte gå dit! Det känns som att jag bara vill lägga mig ner under täcket och aldrig komma fram igen! Jag är så jäkla depprimerad. Och allt jag får höra är: Du klarar ju inte ens av att gå till skolan! Naha! Menar du verkligen det!Som att det ska göra något bättre! Godmorgon förresten!

Kommentarer
» Linda

Usch, det där låter inte alls bra...=(



Ja usch ja telefonförsäljare^^ dom är ett rolöigt pack dom^^

Date&Time:2008-09-19, 14:33:16
Bloggadress:http://happylifeofmine.blogg.se/
» Linda

Mm me love it!



Oki inge bra... Men bra att du stannade hemma från skolan då och tog det lugnt!



Vad har du gjort idag?

Date&Time:2008-09-19, 14:40:18
Bloggadress:http://happylifeofmine.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback