Jag försökte sno en..

Jag har lite tid över så jag tänkte berätta lite om kalaset. Lite mer detaljerat. Om ni nu vill veta. Men jag har ju inget mer spännanade att berätta om. Jo så här var det, att vi var där först av alla. För mamma har ju inte så mycket tid innan hon ska tillbaka till jobbet. Och när vi kom tittade Oscar ut i hallen och när han fick syn på oss sprang han och gömde sig hos pappsen sin.Och när jag kom in med min stora påsen med hans present så ville han inte ha den. Utan han klängde bara ännu mer på pappsen sin.. Men till slut så vågade han sig på att öppna dom och då ville han inte släppa sina presenter. Han var nog lite rädd att någon skulle sno dom. Haha han är så gudomligt söt! =) Och sen för att inte tala om dom andra två. Lova och Alvin. Haha. Ja, jag fick i alla fall en kram av Alvin i dag innan vi gick men Oscar! Han slog mig när jag försöte sno en. :/

Kommentarer
» Daniel

Hoppas inte du fick blåöga!

Date&Time:2008-09-27, 20:15:05
Bloggadress:http://danielfagerholm.webblogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback