Om jag fortsätter tvinga mig dit..

Ny vecka med nya bekymmer. Eller kanske ny vecka utan bekymmer?

Mamma pratade med skolkuratorn i morse och dom kom fram till att jag bara ska läsa yrkesämnena tills vidare. Och jag ska också bara gå på arbetspass lektionerna fram till vecka 44. Jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Det känns som att jag bara ger upp och det är ingen trevlig känsla. Men och andra sidan ska man ju inte tvinga sig att göra sådant man inte klarar av. Eller? Att gå skola två gånger i veckan är väl bättre än att inte gå alls? För om jag fortsätter att tvinga dit mig så vet jag inte om jag kommer att klara av det mer än några veckor..

Just nu sitter jag och skriver fram och tillbaka med kundservice här på blogg.se. Om mitt lilla problem jag hade här i helgen. När jag skrev det första mejlet såå var ju bloggen fortfarande låst. Så jag antar att jag inte ska klaga nu när jag fått upp den. Men jag vill ju inte att min andra blogg ska vara upplåst och det är det som är så knasigt. Jag vet inte ens vad jag ska göra och det verkar inte dom heller veta. Aja. Det får funka. I värsta fall så får jag väl kanske ta bort den andra bloggen då! Jag har ju ändå inte skrivit mycket i den. bara ett inlägg!

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback