Överkåta tonårspojkar!

Anonym: hej sexi
Nathalie: Haha Hej =)
Anonym: görs?
Nathalie: kollar efter hårfärg på internet =) durå?
Anonym: okej inte mkt sitter o smeker min balle
Nathalie: hmmrrmm :)
Anonym: vore gött om du smekte den
Nathalie: Jaså men jag är ju här eller hur
Anonym: mm ja vet
Nathalie: :)
Anonym: är du kåt?
Nathalie: nej
Anonym: vill du bli
Nathalie: vadårå?
Anonym: ja e kåt
Anonym: ja vill kåta mig med en tjej
Nathalie: jaså
Anonym: mm
Anonym: är du sugen på att se balle i cam?
Nathalie: Nej jag tror inte det
Anonym: ok
Anonym: haru du cam?
Nathalie: nej
Anonym: vanlig kamera?
Nathalie: nej
Anonym: kamera på mobilen?
Nathalie: nej
Anonym: de har du säkert men vågar inte erkänna
Nathalie: ja precis
Anonym: men har du lr inte
Nathalie: nej
Anonym: okej
Anonym: nu vill ja visa dig en gång sen ska ja dra
Nathalie: men jag vill inte se
Anonym: vill du ha tfnsex då?

Kommentarer
» Anonym

Joo såna typer har man råkat ut för mer än en gång xP

Date&Time:2008-09-20, 21:11:50
» Nathalie

Ja :/ Dom är så jäkla töntiga!

Date&Time:2008-09-20, 21:23:30
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback