Tankar i natten!

Hej sötbollar! Ja jag vet att det är mitt i natten det är därför jag viskar! Nej men vet ni vad jag just kom på! Att ända sedan jag önskade dom där två önskningarna för 2, 3 dagar sen har allt gått åt helvete! Jag tror ärligt talat att det är önskningarnas fel! För allt har gått precis tvärt emot det jag önskade! Så jag kommer aldrig i mitt liv önska mig något igen! Jag får väl vara nöjd med det jag har i stället! Och jag har det faktiskt inte så dåligt om man tittar på många andra! Jag har det faktiskt riktigt bra! Men ändå är man aldrig nöjd! Och då går det så här! Det är nog ett tecken tror jag! Ett tecken på att jag är otacksam över det jag har och bara önskar mig mer och mer..Nej nu är det skärpning! Jag ska ta mig i kragen! Gonatt på er darlings!

http://byfiles.storage.live.com/y1p5_lEJUmXi3QMKTmcVibxiY7d3CHTQpYkmDJrJp5JcNPQ5vOyZ0_QZFAy0D_l9mWHxuLZfckr82SHD9_ERrGgH4Qmsd5Lz0Jt

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback