Fredag

Hej alla söta! Sitter här och lyssnar på musik. Enter shikari. Mina favoriter just nu. =) Har precis ändrat lite på skolarbetet men annars så tror jag nog att jag är hyfsat nöjd med den. Annars har jag ju hela helgen på mig att fixa till det som inte funkar... Fast annars så är det bara att hoppas på det bästa och att dom gillar den. =/ Jag skriver faktiskt rätt udda noveller och dikter och sånt och jag tänker fasiken inte ändra på mig bara för ett betygs skull. Dom får ta mig som jag är! Samma sak gäller mina arbeten. Jag tänker faktiskt göra som min moster föreslog och omvandla mina tankar och känslor till ord. Det kan bli himla bra. Och om det nu inte blir det så är det ju ingen annan som får läsa det! ♥

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback