Good morning sunshine.

Hej mina små älsklingar! :) Här i Kiruna har man precis vaknat! Haha. Eller i alla fall för typ två och en halv timme sen! =) Men till mitt försvar så måste jag få säga att jag var vaken sent igår. Ända till 2! Jag satt som fastklistrad framför SATC the movie! Jag måste säga att jag tyckte att den var väldigt bra. Mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. Jag har bara hört av alla att den ska vara dålig! Förutom min väns, i Frankrike, flickvän! Hon tyckte den var väldigt bra! Och jag får ju hålla med henne. =)

Kommentarer
» Anonym

Hejsan!

Tycker du också att gratis är gott? Vill du ha gratis presentkort från H&M, JC , Gina Tricot och Kikcs direkt hem i brevlådan? Gratis makeup och Gratis kläder är två sidor där du genom att värva vänner, göra olika erbjudanden och klicka in dig på olika hemsidor enkelt kan samla poäng till presentkort i ovanstående butiker. Medlemskapet är självklart gratis och du får 50 poäng när du registrerar dig!



För att bli medlem i Gratis kläder, klicka här:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=562



För att bli medlem i Gratis makeup, klicka här:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4280



Ha en trevlig dag! :)

Date&Time:2008-09-17, 14:56:16
» Carro

Åh har ni den?! :) Måste låna, måste låna!! :D

Date&Time:2008-09-17, 17:28:52


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback