[email protected]

Är inte hennes adress men det skulle passa henne i vilket fall som helst!

Nu har det väl ändå gått för långt! Den där bruden Pettersson är verkligen dum! Aah! Jag vet inte vad jag ska säga. Så omogen! Nu har hon verkligen gått för långt!
Jag sitter vid datorn och skriver med en av mina msn kontakter när jag får ett meddelande från Miss Psyko där det står något om att hon inte är dum och att bråk är onödigt. Men att hon vill veta vad fasiken det är jag vill henne. Ööh okej. Men det var ju inte jag som skrev till henne eller hur?! Och jag är verkligen inte ute efter bråk men tydligen så är hon det. Hon har varit inne hela dagen och jag tror att hon bara har väntat på att jag ska skriva något. Och nu när hon insåg att så kommer det inte att bli så skriver hon till mig i stället. Och jag blir sä jäkla less för jag har varken ork eller lust att bråka med någon som jag inte känner och som inte känner mig. Visst det var kanske dumt av mig att snoka så där i går för nu är ju jag mer indragen än min lillebror är. Enligt henne själv så är det inte hon som har hotat min bror utan det är hennes vänner som gjort det när hon inte varit hemma. Och visst jag kan ju inte säga att det inte är så. MEN hon fortsätter ju bara! Vad ger henne rätt att hota och bråka med mig?! Det är bara så onödigt! Och hon bad mig flera gånger om mitt namn och till sist sa jag att leta reda på det! Hon vet ju adress och allt sånt skit! Och tror ni inte att hon gjorde det! Joådå så nu vet hon vad jag heter. Och jag orkar bara inte med det här. Jag har det nog jobbigt som det är utan att en omogen liten snorunge ska bråka på mig. Och sen kom hon med ett hot! Hon sa att hon ska ge sig på mig också.. So What! Jag tror fasiken inte att hon skulle våga. Och i stället för att bara ge sig så kommer hon med mer hot.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback