I cant stop, I cant stop loving you. You´re a dreamer, and dream is what you do.

Listening to: McFLY - Sorry´s not good enough.


Länge sen jag skrev. Känns det som i alla fall. Men om man kollar på datumet på sista inlägget så är det inte så länge sen.

Jag känner mig helt slut. Har varit vaken i någon timme nu. Känner dock att jag skulle ha behövt sova dom timmarna. Jag har ändå inte fått spreciellt mycket gjort under dom timmar jag varit vaken.


Jag läste klart min bok i gårkväll. Ni vet den som jag berättade om?! Träffpunkt Gevéve. Och den slutade inte alls som jag hade väntat mig. Jag vet inte ännu om det är en bra sak eller en dålig sak. Jag har inte bestämt mig. Men en sak vet jag. Det var en jäkligt bra bok! Började även läsa på en annan bok i gårkväll. Av samma författare. Vet dock inte om jag kommer att läsa på den eller den nya Shopaholic-boken som jag fick hem i brevlådan i morse, först.

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med musik i öronen och datorn i famnen. Myspys. Tror dock att jag ska ta och vila en stund. Annars lär jag slockna före 9 i kväll.


Men ni får ha en sån bra dag.


Kommentarer
» Therése

Usch, jag gick upp innan 6 imorse, klarvaken. Men det börjar kännas nu :(

Date&Time:2009-04-24, 15:50:06
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback