I cuddled with a bowl of cereal because im sexy as hell..

Jag har börjat skirva på det här inlägget minst 10 gånger nu under dagen/kvällen. Men varenda gång blir jag avbryten och tappar lusten. Antingen har det vart folk som skriver på msn, eller hundar som vill ut och kissa. Eller vad som helst. Det viktiga var att jag inte hunnit skriva klart mitt inlägg.


Klockan är just nu 23.52. För att vara exakt. Hela den här dagen har bara försvunnit utan att jag ens märkt det. Jag vart riktigt förvånad när jag alldeles nyss kollade på klockan och insåg att det snart är midnatt. Och jag är inte ens trött ännu.

Ärligt talat så har jag knappt gjort något annat än att sitta framför datorn idag. Jag hade tänkt åka till mormor. Jag ville åka till mormor. Hela släktens ungar var där. Varenda en av dom. Det är inte ofta det händer. Men mamma hade tydligen helt andra planer. Hon skulle göra något så spännande som att.. Städa. Just det. Och det är så halt och blött ute att jag defenitivt inte hade idas gå ändå upp på stan. Inte för alla ungar i världen. För jag tvivlar att jag hade kommit dit levande.

I morgon ska vi på begraving. Igen. Inte för att jag var med sist. Men jag antar att jag fick en andra chans att säga hejdå eftersom det är samma person som ska begravas i morgon. Fråga mig inte ens varför.

Till sist så måste jag visa er detta som jag hittade hos Melinda. Vad gjorde ni? Me? I cuddled with a bowl of cereal because im sexy as hell..


Nu ska jag gå ner och koka en sista kopp the (och kanske ta en muffins till) innan det är dags att sova.


Kommentarer
» mommo

och idag blev de ingen viggo, han skulle ju till frissan;)

Date&Time:2009-04-17, 11:15:41
» Emelie

HAHA! det var meningen det, för min dag har i stort sett varit jävligt äcklig. haha! :'>

Tyck synd om mig istället.

Date&Time:2009-04-17, 23:59:12
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/
» Emma Nathalie - svart till mommo

Stackars liten! Viggo alltså... Mwahahahaa...

Date&Time:2009-04-18, 16:56:33


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback