I never wanted everything to end this way..

..But you can take the bluest sky and turn it grey.
I swore to you that i would do my best to change.
But you said it dont matter.
I am looking at you from another point of view.
I dont know how the hell i fell in love with you.
I never wish for anyone to feel the way i do.

Just nu: McFLY - POV


Hej hej på er alla söta pojkar och flickor. Fast det är nog mest flickor som läser min blogg skulle jag tro. If I´m right then prove me wrong. Det är ett par dagar sedan jag skrev ett inlägg. Okej det är många dagar sedan jag skrev ett inlägg. Ni har till och med börjat efterlysa mig, och jag kan säga att jag lever och mår bra. Och varför har jag inte skrivit på flera dagar då? Dels för att jag inte haft något att säga, dels (detta är den största anledningen) för att min dator inte funkar som den ska. Visst den går att använda, men den funkar inte bra. Det enda som kommer ut av att använda den är att jag blir frustrerad och har lust att slänga antingen in den i väggen eller slänga ut den genom fönstret. Så nu sitter jag här snällt med en trasig dator och väntar på att pappa ska gå och lämna in den på elgiganten.


I morgon har jag ett möte med någon från Kirunatidningen. Angående min praktik. Om det blir som jag hoppas på så behöver jag bara skriva några artiklar för tidningen och det räknas som min praktik. Jag hoppas verkligen att det går att lösa. För jag älskar verkligen att skriva. Och vilken känsla att få se något man själv skrivit i en tidning. Visserligen bara Kirunatidningen men ändå..


Nu ska jag gå ner och tjata på pappa. Jag vill ha in datorn på rep så att jag får tillbaka den snart. Fungerande!


Kommentarer
» Helén

Skönt att det är bra med dig och att det "bara" är datorkrångel. Se nu till att den blir lagad.



Kul om du får skriva artklar i Kirunatidningen (finns den på nätet?) !



Du skriver bra -läste bakåt i din blogg då dina inlägg var lite längre. Kanske något för framtiden??





Date&Time:2009-04-08, 16:58:25
» adelina

svar: härligt :) jodå allt är bra med mig också!



vad har du gjort idag? puss

Date&Time:2009-04-08, 17:54:36
Bloggadress:http://adelinaadelina.blogg.se/
» Helén

Hittade Kirunatidningen på nätet.. Läste att Domus ska lägga ner. Trist. Jag gick på Centralskolan när jag bodde i Kiruna - den låg mitt emot Domus - och finns heller mer. Måste försökq ta mig till Kiruna innan man flyttar stan - för sedan lär jag inte känna igen mig alls.

Kanske i Lokstallet där jag bodde ett tag - men sist jaqg var upp hade man byggt Norgevägenn mittt i min "lekplats" mellan huset i Lokstallet och Loussa.



Hoppas du får datorn fixad. Ha gott!

Date&Time:2009-04-08, 22:35:01
» Emma Nathalie

Helén, Ja jag måste verkligen få den fixad. Men samtidigt vill jag inte släppa ifrån mig den eftersom jag inte vet hur länge den kommer att bli borta..



Tack :) Jag älskar verkligen att skriva och jag gillar att skriva långa inlägg MEN (alltid ett men) jag har hört en del klaga på att dom inte orkar läsa dom.. Men jag antar att om dom nu vill läsa så får dom läsa dom långa inläggen också (oj vad det där lät ologiskt)



Så jag ska defenitivt börja skriva lite längre inlägg. Och skriva lite oftare :)

Date&Time:2009-04-09, 16:47:48
» Emma Nathalie

Oj, jag hade ingen aning om att den fanns på internet.. Det är ju bra, då kan man visa det man skrivit för alla dom som inte bor i Kiruna =D

Dom har gjort om så mycket här i Kiruna. Det är mycket som inte är som det brukade. Och det är riktigt synd.

Jag tror att det bara kommer att bli katastrof av den här stadsflytten.. Men man vet ju aldrig..



Ha det så bra =D

Date&Time:2009-04-09, 16:50:53
» Emma Nathalie

Den där sista var också till Helén! =D

Date&Time:2009-04-09, 16:53:53


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback