Lördagen.

God dag, sunshines. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inte så mycket att säga. Jag har nästan precis bara hunnit komma hem efter en snabb runda på coop. Inte så mycket att hurra för. Bara en jäkla massa folk som trängs. Köpte en tatueringstidning.  Det är dags snart. Jag längtar! Jag vet redan i det stora hela vad jag vill ha, men jag vill ha något litet till. Och jag vet inte vad. Har försökt leta på internet men jag har inte hittat någon som säger: Nathalie. Mwaha. Om ni vet någon bra sida på internet med bilder av tatueringar så får ni gärna tipsa!?
Var precis nere och försökte få loss mina goda kladdkaksmuffins från formen. Def. inte det lättaste. Men till slut lyckades jag få loss dom. I smulor. Men så länge dom smakar bra behöver dom inte vara vackra. Och dom smakar def. mummsigt! Tror dock att jag får ta loss dom nästa gång direkt när dom kommit ut ur ugnen. Innan dom hunnit stelna till och svalnat...

Nu ska jag väl gå ner och försöka hitta något att äta. Tror det blir Broccoligratäng.

Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback