God natt.

Hej alla!

Jag och mamma sitter och planerar våran London resa. Och jag älskar varje sekund av det. ;) Det är ju det här jag har väntat på i över 18 år. Vet ännu inte när det blir men förmodligen i augusti eller september. Jag har ju inget pass så jag kan inte åka tidigare än så.
:( Men vi ska nog mest troligt gå och fixa det i morgon. Måste fixa mitt id kort också. Den har gått ut för snart två månader sen...

I dag var jag och mamma till mormor en sväng. Hon hade Vilmer the prince medans hans föräldrar var och tränade. Det första han gjorde när vi kom innanför dörren var att börja gallskrika. Och sen fick vi inte tyst på honom förren en halvtimme senare när han fick lägga sig i sin stol vänd mot väggen. Försöker han säga något eller? ;) Och sen när mammsen kom så var han hur glad som helst, och vi lyckades till och med få honom att le ett par gånger.

Nu ska jag försöka dra mig mot sängen.

God natt på er.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback