I want the world to know how beautiful you are.

We ran past strawberry fields and smelt the summertime
When it gets dark I'll hold your body close to mine
And then we'll find some wood and hell we'll build a fire
And then we'll find some rope and make a swinging tyre



No worries, by McFLY.

God morgon, sunbeams. Just nu ligger jag och lyssnar musik. Första gången på en hel vecka. Har inte ens orkat det när jag var sjuk. Och då är det illa värre folk. Och gud vad jag har saknat McFLY. Jag fick rysningar i hela kroppen när jag satte igång ipoden alldeles nyss. Och en liten liten tår i ögonvrån. Det får jag visserligen varje gång jag lyssnar på McFLY. Men det har då ändå inte med saken att göra!

Jag vaknade, ehm, tidigt i morse. Redan klockan 1. Känner mig pigg och utvilad. Härligt.


Kommentarer
» Therése

Nja, händer nog inget speciellt idag. Är precis klar med städningen så skall ta mig något iskallt att dricka och sätta mig i solen en stund :) Ska du hitta på?

Date&Time:2009-06-25, 14:42:44
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/
» Sanna

Okej, men det är ju roligt ändå :) Träffa en massa folk och bara stämningen gör en glad, sen är det ju ett plus när det är någorlunda väder!



Date&Time:2009-06-25, 16:13:53
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback