Photoshop.

Klockan fyra i morse, eller ja rättare sagt klockan fyra i natt fick jag en uppenbarelse. En inspirationskick. En smågalen och färggrann inspirationskick. Jag kunde se det framför mig, jag visste precis hur jag ville ha det och jag ville inget hellre än att stiga upp och börja. Men jag visste ju att mamma, pappa och min lillebror skulle stiga upp alldeles strax och jag ville inte att dom skulle  få för sig att jag är galen. Total rubbad. Mentalt sjuk. Och det skulle dom def. ha gjort om jag gått upp klockan fyra mitt i natten för att sitta vi photoshop. Så jag fick tvinga mig själv att försöka sova ett par timmar trots att det kliade i fingrarna.

Jag lyckades somna. Till slut. Och jag sovde fram till 2. Och det första jag gjorde när jag slog upp ögonen var att rusa in till datorn. Haha.  Kanske lite tvångsbeteende?

Men nu flera timmar senare, efter att ha suttit framför datorn hela dan är den äntligen färdig. Och jag kan lova er, den ser precis ut som jag såg det framför mig.



Bilden är klickbar.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback