It's times like these we'll never forget

Captivated by the way you look tonight
The light is dancing in your eyes, your sweet eyes

It's times like these we'll never forget
Stayin out to watch the sunset
I'm glad I shared this with you
Cause you set me free
Show me how good my life could be
How could this happen to me?



No worries, by McFLY.

Good evening, moonbeam. Just nu ligger jag och äter geggig choklad som knappt går att få loss från pappret, samtidigt som jag småkollar på gamla repriser av How I met your mother. Har visserligen inte sett just detta avsnittet.

Först och främst så kan jag inte fatta att Michael Jackson är död. Är det verkligen sant? Jag menar, jag gillade inte ens honom (förrutom ett par låtar) men jag trodde han skulle leva för alltid. Endast 50 år gammal blev han. Och han fick inte ens ha sina sista konserter i London.

Dagen har varit hemsk. Den här värmen är helt.. Olidlig. Jag vet inte hur jag ska överleva den här sommaren om det fortsätter så här. Det var en sån här tryckande vidrig värme. Den värsta sorten.

Vi var på stan en sväng i morse. Var tvungen att köpa ett par näspray. Sen köpte jag ett paket Eeze också. (mot migrän) Har haft sån hemsk migrän nu den sista tiden. Har legat över toastolen och spytt varenda gång.


Jag kan inte tänka mig att ni ville veta det där.


Nu ska jag lägga mig och kika en film. Jag lär ändå inte kunna sova då jag sovit hela kvällen.


Kommentarer
» Sanna

Haha jo kanske det :) Men det kan avra värt att köa iallafall ;D

Date&Time:2009-06-26, 12:03:00
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback